Що робити, якщо авіакомпанія скасувала мій рейс?

Чи маю я право на відшкодування? У наведених нижче ситуаціях споживачі мають право на відшкодування вартості квитка та/або відповідних зборів. Скасований рейс – Споживач має право на відшкодування, якщо авіакомпанія скасувала рейс, незалежно від причини, і споживач вирішив не подорожувати.6 травня 2023 р

Споживачі мають право відшкодування якщо авіакомпанія скасовує рейс, незалежно від причини, і споживач вирішує не подорожувати, відповідно до Міністерства транспорту США.

Попросіть повернення грошей або заміну в аеропорту, якщо можете. Якщо ні, ви можете подати заявку в авіакомпанії пізніше. Ви також маєте законне право на: допомогу з витратами – якщо скасування затримується на 2 або більше годин.

Права та правила, які слід знати під час подорожі У всіх цих випадках, авіакомпанії зобов'язані надавати нічліг безкоштовно. Щоб скористатися перевагами готельної компенсації за скасований рейс, найкращим способом дій є повідомити про себе свою авіакомпанію та попросити допомоги.

Вимагання компенсації за затримку та скасування рейсів Затримані рейси: ви можете вимагати компенсацію, якщо ваш рейс прибув Запізнення на 3 години або більше. Скасовані рейси: ви можете мати право на компенсацію, якщо ваш рейс було скасовано менш ніж за 14 днів до запланованого відправлення.

Скасування рейсу та компенсація: якщо рейс скасовується протягом двох тижнів і не пізніше ніж за 24 години до вильоту, пасажири повинні отримати відшкодування та компенсацію в розмірі від 5 000 до 10 000 рупій залежно від часу польоту.

Оцініть статтю