Спочатку перевірте, чи всі кабелі підключено правильно Фріцбокс підключені. Потім перезавантажте, від’єднавши маршрутизатор від мережі на кілька секунд, а потім підключивши його знову. Зачекайте трохи, поки пристрій спробує підключитися до Інтернету.12 серпня 2023 р
Спочатку перевірте, чи всі кабелі правильно підключено до Fritz!Box і чи вони не пошкоджені. Перезапустіть Fritz!Box, ненадовго від’єднавши його від джерела живлення, а потім знову підключивши. Якщо це не допомогло, перевірте, чи активовано DHCP у Fritz!Box.
У нижній частині Fritzbox ви знайдете назву радіомережі та ключ мережі. На комп’ютері чи ноутбуці клацніть символ WLAN праворуч на панелі завдань, потім натисніть Fritzbox у списку та виберіть «Під’єднатися». Введіть ключ мережі. При бажанні ви також можете ввести дані вручну на смартфоні.
Як усунути проблеми з підключення до Інтернету
- маршрутизатори або перезапустіть модем.
- Перевірте обладнання.
- Перевірте налаштування мережі.
- Розширене усунення несправностей.
- Зверніться до інтернет-провайдера.
Перезапуск також часто допомагає: Вимкніть Fritzbox з розетки, зачекайте 60 секунд і знову підключіть маршрутизатор до джерела живлення. Зачекайте, доки світлодіодний індикатор живлення/DSL не загориться постійно, і перевірте, чи знову працює WLAN.
Якщо жоден із ваших пристроїв не має підключення до Інтернету, Можлива загальна проблема з провайдером. Перевірити це можна, наприклад, на сайті alletreib.de. Якщо у вас ПК з ОС Windows, ви можете спробувати повністю вимкнути адаптер WiFi, а потім перезавантажити його.