Що робити, якщо пацієнт пропонує вам подарунок?

Щоб уникнути поганих почуттів, подякуйте пацієнта за подарунок, ввічливо повідомте причини, чому ви не можете прийняти його, а потім запевніть пацієнта, що це жодним чином не змінить ваші стосунки. Якщо подарунок справді не мав жодних умов, більшість пацієнтів це зрозуміють.

Знову ж таки, відправною точкою зазвичай є поговоріть з пацієнтом або родиною, подякуйте їм, підкресліть, що подарунок непотрібний і поясніть, чому він може викликати професійні занепокоєння. Якщо важко відмовитися від щедрого подарунка, найчастіше найкраще знайти рішення, яке позбавить від будь-яких натяків на особисту вигоду.

Деякі подарунки пропонуються на знак подяки або відображення культурної традиції пацієнта. Прийняття подарунків, запропонованих з цих причин може покращити відносини пацієнт-лікар. Інші подарунки можуть сигналізувати про психологічні потреби, які потребують уваги лікаря.

Рекомендовані кроки для роботи з пропозиціями подарунків Крок 1 – Поясніть етичні причини, чому ви не можете прийняти подарунок. Багато клієнтів і опікунів зрозуміють і поважатимуть вас за дотримання ваших професійних стандартів. Крок 2. Поясніть можливі наслідки для вас прийняття подарунка.

Коли ви вирішите, що відмова від подарунка є правильним вчинком, скажіть «ні» витончено й люб’язно, щоб захистити почуття пацієнта.

  1. Визнайте доброту подарунка та ідею, що стоїть за ним.
  2. Подякуйте пацієнта за його чи її щедрість.

Не вдавайтеся в подробиці, простого «я не можу прийняти це» має бути достатньо. Якщо ви почуваєтеся надто ввічливими, скажіть «Дякую за думку, але я не можу прийняти цей подарунок».

Оцініть статтю