Що стало причиною рейсу 5719?

Причиною катастрофи стала втрата відчуття висоти; це призвело до нездатності підтримувати мінімальну висоту зниження для заходу на посадку, що призвело до зіткнення з деревами та хребтом до того, як літак досяг злітно-посадкової смуги.

Резюме. Boeing 747 KLM і Pan Am зіткнулися на злітно-посадковій смузі на Тенеріфе через погана видимість і неправильне спілкування. 583 людини загинули в катастрофі; усі, хто був на борту літака KLM, загинули, і KLM звинувачують у ранньому зльоті. Законодавчі зміни зробили акцент на стандартному радіозв’язку після аварії.

Решта пасажирів вдалася до їдять м'ясо тих, хто помер щоб вижити. Переконані, що загинуть, якщо не звернуться за допомогою, двоє тих, хто вижив, Нандо Паррадо та Роберто Канесса 12 грудня вирушили через гори.

У звіті NTSB пояснюється, що надмірне використання кермового механізму капітаном призвело до того, що вертикальний стабілізатор літака (хвостовий кіль) і обидва двигуни від'єдналися від літака; малоймовірний сценарій. Без вертикального стабілізатора літак вийшов з-під контролю та розбився в районі Квінс Бель-Харбор.

Розслідування. Спочатку причиною катастрофи була помилка пілота, але пізніше було встановлено, що вона сталася через сльота до кінця злітно-посадкової смуги, уповільнюючи літак і перешкоджаючи безпечній швидкості польоту.

Десять секунд потому лунає остання розмова, чітко й шалено чутна на записах після катастрофи. «Повідомте, коли злітно-посадкова смуга звільниться», – повідомляє Pan Am у вежі. «Ми повідомимо, коли все буде ясно», — визнає Боб Брегг. Зосереджені на зльоті, Ван Зантен і його перший офіцер, очевидно, пропускають це.

Оцініть статтю