Що станеться, коли закінчиться мій контракт з Tesco Mobile?

Коли ваш контракт закінчиться, ваш телефон працюватиме так само, але ви можете заощадити гроші, перейшовши на новий план або нову мережу. Після того, як ви сплатите вартість телефону, ви, як правило, можете змінити мережу або тарифний план, якщо хочете. 9 травня 2024 р.

Це означає, що ви можете продовжувати використовувати свій поточний телефон за поточним контрактом, перейти на нову угоду лише з SIM-картою або оновити телефон до нового та підписати новий контракт із тим же постачальником. Ви також можете повністю припинити використання свого поточного постачальника.

Якщо ви бажаєте скасувати та не переходити до іншої мережі, будь ласка зателефонуйте до нашої служби підтримки клієнтів за номером 0345 301 4455. Якщо у вас є контракт лише на SIM-карту, наша команда веб-чату та соціальних мереж може допомогти вам скасувати онлайн.

Що робити, якщо ваш контракт несподівано закінчується

  1. Перш за все, перевірте умови вашого контракту. …
  2. Обговоріть зі своїм клієнтом або агентством можливість подальших переговорів, якщо це необхідно.
  3. Оновіть своє резюме та/або портфоліо. …
  4. Це випливає з попередньої поради. …
  5. Переконайтеся, що вам платять за виконану роботу.

Так, залежно від того, коли клієнт виходить з договору, буде визначатися розмір комісії за дострокове розірвання/скасування.. Відповідно до Умови 5 у формі контракту, «ваша угода з Tesco Mobile регулюється мінімальним терміном дії (докладніше див. вище).

Якщо у вас є контрактний телефон і контракт закінчується, це означає, що ви повністю оплатили телефон і зараз у вас є телефон. На даний момент, якщо ви задоволені своїм телефоном, ви можете зменшити свої щомісячні рахунки, вибравши лише SIM-карту або оплачуючи по ходу роботи.

Оцініть статтю