Що таке 4 P терапії?

Чотири «П» формулювання відмінка (фактори схильності, провокації, збереження та захисту) також забезпечують корисну структуру для організації факторів, які можуть сприяти розвитку антиципаційного дистресу (Barker, 1988; Carr, 1999; Winters, Hanson, & Stoyanova, 2007).

А саме, фактори схильності підвищують ймовірність розвитку того чи іншого психічного захворювання. Фактори, що провокують виникнення психічного захворювання. Фактори захисту знижують ймовірність розвитку клінічного стану. Зберігаючий чинник підтримує або погіршує психічне захворювання.

Чотири P або маркетинг — це «маркетингова суміш», що складається з чотирьох ключових елементів:продукт, ціна, місце та просування. Це ключові фактори, які беруть участь у представленні продукту чи послуги громадськості.

Чотири П (прогностичний, превентивний, персоналізований, спільний) [3] (Вставка 21.1) представляють собою наріжні камені моделі клінічної медицини, яка пропонує конкретні можливості для зміни парадигми охорони здоров’я [4].

Ця модель розглядає чотири P (фактори, що сприяють, прискорюють, увічнюють і захисні).) у контексті біологічної, психологічної та соціальної сфер. …

Чотири «П» формулювання відмінка (фактори схильності, провокації, збереження та захисту) також забезпечують корисну структуру для організації факторів, які можуть сприяти розвитку антиципаційного дистресу (Barker, 1988; Carr, 1999; Winters, Hanson, & Stoyanova, 2007).

Оцініть статтю