Що таке 5 стандартів CQC?

Люди називають ці області різними назвами, іноді ви можете почути домени CQC 5. Різна термінологія, однакове застосування на практиці. Стандарти CQC 5: Безпечний, ефективний, турботливий, чуйний і добре керований (докладніше дивіться нижче). 8 липня 2022 р

Ми задаємо однакові п’ять запитань усім службам, які перевіряємо:

  • Чи безпечні вони? Безпечно: ви захищені від зловживань і шкоди, якої можна уникнути.
  • Чи ефективні вони? …
  • Вони дбають? …
  • Чи реагують вони на потреби людей? …
  • Чи добре вони керовані?

Стандарти базуються на п’яти принципах: гідність і повага, співчуття, бути залученим, чуйна турбота, а також підтримка і благополуччя. Самі по собі принципи не є стандартами чи результатами, а скоріше відображають те, як кожен повинен очікувати ставлення.

Основоположними стандартами є стандарти, нижче яких медичне обслуговування постачальників не повинно опускатися. Вони були створені Комісією з якості медичного обслуговування (CQC) для захисту прав пацієнтів, і їх дотримання забезпечує надання якісної, орієнтованої на людину допомоги.

Основні лінії розслідування (KLOE), підказки та джерела доказів у цьому розділі допомагають нашим інспекторам відповісти на п’ять ключових запитань: чи служба безпечна, ефективна, дбайлива, чуйна та добре керована?

Стандарти CQC 5: Безпечний, ефективний, турботливий, чуйний і добре керований (детальніше – нижче). Кожна з ключових ліній дослідження CQC (KLOE) відповідає одному з 5 стандартів CQC. KLOE — це як складові частини, цеглинки, які складають кожен із 5 стандартів.

Оцініть статтю