Що таке агент підтримки L1?

Визначення: підтримка L1 є перший рівень підтримки клієнтів у багаторівневій моделі підтримки. Вони зосереджені на вирішенні базових запитів клієнтів, проблем або проблем.

Рівень підтримки L1 працює як перша лінія захисту. Технічні спеціалісти рівня L1, які займаються дистанційними роботами в галузі ІТ, є першою точкою контакту за допомогою стандартних методів зв’язку, таких як електронна пошта, телефон або соціальні мережі. Тоді підтримка L1 створює квитки про видачу, гарантуючи, що всі відповіді служби підтримки клієнтів є ефективними та швидкими.

Рівень підтримки 1 (L1) Їхній доступ до даних компанії, як правило, обмежений, оскільки їх основна роль полягає в тому, щоб допомагати клієнтам із типовими проблемами та запитами. Підтримка рівня 1 відіграє вирішальну роль у зборі запитів клієнтів із різних каналів, таких як служби чату, телефонні дзвінки, електронні листи та онлайн-форми.

першою мовою є L1 рідна мова мовця. L2 — друга, L3 — третя тощо. L1 також іноді називають «рідною мовою».');})();(function(){window.jsl.dh('lFG5ZtPVEsec4-EP7tSOwAU__45','

L1 матиме квиток із дуже високим пріоритетом, і його потрібно вирішити протягом 4 годин. Квитки L2 будуть мати високий пріоритет і їх потрібно буде вирішити протягом 8 годин. L3 буде із запитом середнього пріоритету, і його потрібно вирішити протягом 24 годин. L4 буде запитом із низьким пріоритетом, і його потрібно вирішити протягом 48 годин.

Віза L-1 — це категорія неімміграційних віз у Сполучених Штатах, призначена для осіб, які переміщуються всередині компанії. Це дозволяє транснаціональним компаніям перевести певних співробітників зі своїх закордонних представництв на тимчасову роботу в США.

Оцініть статтю