Що таке активація IVR?

Інтерактивна голосова відповідь Інтерактивна голосова відповідь, або IVR, – це технологія автоматизованої телефонної системи, яка дає змогу абонентам отримувати чи надавати інформацію чи робити запити за допомогою голосу чи меню, не розмовляючи з живим агентом.');})();(function(){window. jsl.dh('jRS5ZqK8OJWPwbkPyJrL8QY__36','

Сценарій меню привітання IVR Дякуємо, що зателефонували [КОМПАНІЯ], Вашому партнеру у сфері [КОМПАНІЯ'S FIELD or SERVICE]. Якщо вам відомий внутрішній номер особи, з якою ви хочете поговорити, ви можете набрати його в будь-який час. Для відділу продажів натисніть 1. Для підтримки клієнтів натисніть 2.

Інтерактивна голосова відповідь Інтерактивна голосова відповідь на основі мережі (IVR) Сервіси забезпечують персоналізований досвід клієнтів, допомагаючи з першого разу скеровувати абонентів до потрібного ресурсу.');})();(function(){window.jsl.dh('jRS5ZqK8OJWPwbkPyJrL8QY__43','

Щоб налаштувати IVR, вам знадобиться телефонна система з можливостями IVR і сценарієм, який описує параметри меню та маршрутизацію викликів. Ви можете вибрати спеціальне програмне забезпечення IVR або послугу віртуального телефону, яка пропонує функції IVR.

Приклади скриптів IVR

  • Ласкаво просимо до [компанії]. …
  • Привіт і дякую, що зателефонували [Компанія]. …
  • Просимо вибачення за довге очікування. …
  • Ви перевищили ліміт очікування для цієї черги. …
  • Ви попросили, щоб наступний вільний агент передзвонив вам із черги. …
  • Дякуємо за дзвінок [Компанія]. …
  • Ласкаво просимо до [компанії].
Оцініть статтю