Що таке артефакти в бізнес-процесі?

У моделюванні бізнес-процесів артефакти дозволяють візуально представляти об’єкти поза реальним процесом. Артефакти можуть представляти дані чи примітки, які описують процес, або їх можна використовувати для організації завдань чи процесів.

У сфері бізнес-аналізу термін «артефакт» має велике значення. Це відноситься до матеріальний побічний продукт, вироблений під час виконання проекту. Артефакти зазвичай є документацією, але вони також можуть бути моделями, планами тестування, звітами та іншими формами виведення.

Артефакт є побічний продукт розробки програмного забезпечення, який допомагає описати архітектуру, дизайн і функції програмного забезпечення. Артефакти схожі на дорожні карти, які розробники програмного забезпечення можуть використовувати для відстеження всього процесу розробки програмного забезпечення. Артефактами можуть бути бази даних, моделі даних, друковані документи або сценарії.

Артефакти на діаграмі BPMN Артефакти представляють інформацію, що стосується моделі, але не окремих елементів процесу. Є три типи артефактів анотації, групи та об’єкти даних які можна використовувати в діаграмі BPMN. Усі три використовуються для доповнення й опису процесу BPMN.

Артефакти бізнес-аналізу є документи або результати, розроблені протягом процесу бізнес-аналізу для збору та розповсюдження інформації, вимог і розуміння щодо проекту чи ініціативи називаються артефактами бізнес-аналізу.

Приклади включають кам'яні інструменти, гончарні посудини, металеві предмети, такі як зброя та предмети особистої прикраси, такі як ґудзики, прикраси та одяг. Кістки, на яких є ознаки зміни людини, також є прикладами.

Оцініть статтю