Ми називаємо аудиторією одержувач або реципієнт медіа-повідомлень і текстів, створених медіа-індустрією. Медіааудиторія – це споживачі медіатекстів.
Під аудиторією в медіадослідженнях розуміється будь-яка група осіб, які споживають медіаінформацію, а не лише тих, хто перебуває в одному місці одночасно. Важливо вивчати взаємозв’язок між медіа та молодіжною аудиторією, оскільки медіа мають потужний вплив на людей як позитивно, так і негативно.
Рівень аудиторії набір ідентифікаторів, на які може націлюватися кампанія. Наприклад, набір кампаній може використовувати рівні аудиторії «Домогосподарство», «Потенційний клієнт», «Клієнт» і «Обліковий запис». Кожен із цих рівнів представляє певний перегляд маркетингових даних, доступних для кампанії.
Аудиторія-як-масова. Розуміння аудиторії як маси є найпоширенішим способом уявлення про аудиторію ЗМІ. За цією моделлю аудиторія розглядається як велика сукупність людей, розкиданих у часі та просторі, які діють автономно та мають мало або зовсім не знають один про одного.
Теорія аудиторії пропонує пояснення того, як люди стикаються з медіа, як вони ними користуються та як вони на них впливають. Незважаючи на те, що концепція аудиторії виникла раніше, ніж ЗМІ, більшість теорій аудиторії пов’язані з відношенням людей до різних форм ЗМІ.
Ми називаємо аудиторії до одержувача або одержувача медіа-повідомлень і текстів, створених медіа-індустрією. Медіааудиторія – це споживачі медіатекстів. Аудиторія класифікується медіаіндустрією, щоб краще визначити її очікування, потреби та бажання.