Що таке Блакитний океан Lego?

Blue Ocean Entertainment є компанія зі штаб-квартирою в Штутгарті, Німеччина, яка видає журнал LEGO Star Wars у Німеччині.31 липня 2024 р

Простіше кажучи, Стратегія Блакитного океану про це створення нового, неосвоєного ринку, де немає конкуренції. Замість того, щоб боротися за частку на існуючому переповненому ринку, бізнес впроваджує інновації, щоб запропонувати щось унікальне, що відкриває новий попит, роблячи конкуренцію неактуальною.

Рішення Blue Ocean Technology сприяти циркулярній економіці шляхом вилучення поживних речовин і важких металів для переробки та повторного використання.

Сині каністри є можна знайти в завданнях кожного рівня. Зібравши 10 таких на рівні за 10 хвилин, ви отримаєте золоту цеглину. Їх значно легше знайти, ніж звичайні міні-набори.

Вперше створені в 1975 році мініфігурки LEGO спочатку вибрали жовтого кольору з метою просування ідеї расового нейтралітету. Свого часу LEGO пояснила на своєму веб-сайті: «Ми вибрали жовтий колір, щоб уникнути присвоєння певної етнічної приналежності в наборах, які не включають конкретних персонажів.

Навіть сьогодні, «Стратегія блакитного океану» досі залишається однією з найбільш продаваних бізнес-книг усіх часів але що важливіше, вона перетворилася на консалтингову практику, яка розширилася по всьому світу з відповідними регіональними центрами в Європі, Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Північній Америці та Латинській Америці.

Оцініть статтю