Що таке ділове спілкування на думку відомих авторів?

На думку В.Х., ділове спілкування – це обмін поглядами, ідеями та новинами, пов’язаними з бізнесом, між пов’язаними сторонами. Рікс і Гоу визначили бізнес-комунікацію як систему, яка впливає на зміни в усій організації.

Рікс і Гоу визначили ділове спілкування як система, яка є. відповідальність за вплив на зміни в усій організації. За даними W.H. Ділове спілкування – це обмін різними поглядами, ідеями та новинами, пов’язаними з бізнесом, у межах пов’язаних сторін.

Вільям Г. Скотт визначає ділову комунікацію як «Адміністративну комунікацію процес, який передбачає передачу та точне відтворення ідей, забезпечених зворотним зв'язком, з метою виявлення дій, які досягнуть цілей організації.”

Джон Адейр: Комунікація – це, по суті здатність однієї людини вступати в контакт з іншою і давати зрозуміти себе. 3. Вільям Ньюман і Чарльз Саммер: Спілкування – це обмін ідеями, фактами, думками чи емоціями двох або більше осіб. 4. Луїс Аллен: Спілкування – це міст сенсу.

Відповідно до широкого визначення літературознавця І. А. Річардса, спілкування відбувається коли один розум діє на своє оточення, щоб передати свій власний досвід іншому розуму.

Спілкування є процес виробництва і відтворення суспільних відносин і, отже, суспільства. Маркс підкреслює, що мова і комунікація є суспільними відносинами і що вони утворюють соціальні відносини.

Оцініть статтю