Що таке гарантійна заміна iPhone?

Ремонт вважається позагарантійним, якщо: На ваш продукт більше не поширюється гарантія Apple, план обслуговування AppleCare або законодавство про захист прав споживачів.

Позагарантійний означає період, протягом якого гарантія (або розширена гарантія) закінчилась і протягом якого виробник комплектного обладнання не зобов’язаний ремонтувати чи замінювати дефектні компоненти чи частини.

Якщо ми виявимо додаткові пошкодження, які не покриваються обмеженою гарантією Apple, AppleCare+ або законодавством про захист прав споживачів, з вас буде стягнено або роздрібну ціну, або плату за негарантійний період, залежно від ступеня пошкодження.

Заміна iPhone без гарантії

  1. Ретельно задокументуйте проблему.
  2. Перевірте відкликання та програми розширеної гарантії.
  3. Зверніться до служби підтримки Apple.
  4. Передайте проблему на ескалацію, якщо необхідно.
  5. Дізнайтеся про варіанти ремонту сторонніми розробниками.
  6. Розгляньте AppleCare+
  7. Знайте свої права споживача.

Заміна iPhone означає це тепер у вас немає вашого старого iPhone, і ви отримали інший iPhone замість нього. iPhone, який ви отримали, може бути новим, відремонтованим, нещодавно відремонтованим, вживаним або вкраденим.

На ваш продукт більше не поширюється гарантія Apple, план обслуговування AppleCare або законодавство про захист прав споживачів. Проблема, про яку ви повідомляєте, була спричинена випадковим пошкодженням або несанкціонованими модифікаціями, або якщо зазначені випадкові пошкодження чи несанкціоновані модифікації завадили Apple вирішити проблему, про яку ви повідомляєте.

Оцініть статтю