Що таке гарантійний лист для компанії?

Гарантійний лист є документ, виданий вашим банком, який гарантує, що ваш постачальник отримує оплату за товари чи послуги, які він надає вашій компанії, у випадку, якщо ваша компанія сама не може оплатити. У такому випадку ваш банк заплатить вашому постачальнику певну суму.

Гарантійний лист – це договір банку (гаранта) сплатити певну суму грошей певній особі (бенефіціару), якщо клієнт банку (принципал) не виконує платіж або зобов'язання перед бенефіціаром. Гарантійні листи не підлягають передачі.

Загальний процес видачі банком гарантійного листа (1) Банк перевіряє кваліфікацію клієнта, базову операцію та відповідні матеріали. (3) Банк перевіряє письмову заяву та форму гарантійного листа. (4) Банк видає гарантійний лист.');})();(function(){window.jsl.dh('IQW5ZsKULdDa0PEP1fXdmAc__33','

Надішліть лист компанії, яка вимагає гарантії (а не фізичній особі). Представтеся та розкажіть про свої стосунки з людиною, за яку поручитесь. Вкажіть, що ви гарантуєте своїми словами (наприклад, співпідписання договору оренди). Поясніть, для чого взагалі може знадобитися лист-гарант.

Лист підтримки підносить людину чи ситуацію. У гарантійному листі стверджується, що сумнівів немає, і все вірно.

Ваша компанія може вимагати від вашого банку гарантійний лист коли ваші постачальники не впевнені у вашій платоспроможності. Це може статися, коли: Ваша компанія працює з новим постачальником, який не хоче пропонувати комерційний кредит (тобто дозволяє придбання товарів або послуг без негайної оплати).

Оцініть статтю