Проблемна кампанія У січні 2000 року United Colors of Benetton (Benetton), найбільший європейський виробник одягу, випустив свою рекламну кампанію «камери смертників». з ув'язненими, засудженими до страти. Кампанія з’явилася на білбордах і в головних новинних виданнях Європи, Америки та Азії.
Багато людей вважали рекламу образливою, нечутливою та експлуатаційною. Вони стверджували, що Benetton використовує соціальні проблеми для продажу одягу, і що компанію більше цікавить шокова вартість, ніж справжні соціальні зміни.
Тоскані каже, що поцілунки черниці та священика не повинні були бути скандальними, але "прояв чистого і людського почуття, яке відштовхує сприйняті ідеї"і те, що зображення білої дитини-янгола та її диявольського чорного аналога було розроблено, щоб подолати расові стереотипи за допомогою нахабного підходу.
Конкуренція з боку компаній швидкої моди та нових онлайн-магазинів, а також пандемія COVID-19 розгромили бренд Benetton, змусивши кілька магазинів закритися. Компанію живуть завдяки фінансовим ресурсам, які вливає родина Бенеттон.
Кампанії Benetton побудовані на основній характеристиці, яка є використання стереотипів і категорій расизму. Відмінності між людьми зводяться до суми расових характеристик, які самі по собі є продуктом расової дискримінації, а це проблема, з якою Бенеттон прагнув зіткнутися.
Проблемна кампанія У січні 2000 року United Colors of Benetton (Benetton), найбільший європейський виробник одягу, випустив свою «камеру смертників». рекламна кампанія з ув'язненими, які були засуджені до смертної кари. Кампанія з'явилася на білбордах і в головних новинних виданнях Європи, Америки та Азії.