Що таке хороша оцінка SERVQUAL?

Середні оцінки очікувань постійно становили близько 6 за 7-бальною шкалою, тоді як середнє сприйняття було близько 5, для середнього балу SERVQUAL -1.

Модель Servqual визначає бал розриву для кожного показника, беручи середній бал сприйняття та віднімаючи його від середнього балу очікувань. Позитивний розрив означає, що сприйняття клієнтів не збігається з їхніми цілями, показуючи, де потрібно внести зміни.

П’ять вимірів якості послуг: відчутність, надійність, чуйність, впевненість і емпатія.

Огляд

РозмірКількість пунктів в анкетіВизначення
Матеріальні блага4Зовнішній вигляд фізичних приміщень, обладнання, персоналу та комунікаційних матеріалів
Емпатія5Забезпечення уважного, індивідуального ставлення до клієнта
Чуйність4Готовність допомогти клієнтам і надати оперативне обслуговування

П’ять вимірів SERVQUAL:

  • МАТЕРІАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ – Зовнішній вигляд фізичних засобів, обладнання, персоналу та комунікаційних матеріалів.
  • НАДІЙНІСТЬ – здатність виконувати обіцяну послугу надійно та точно.
  • ЧУЙНІСТЬ-Бажання допомогти клієнтам і надати оперативне обслуговування.

Сильні сторони моделі SERVQUAL включають її широке використання для вимірювання якості послуг у різних галузях обслуговування та країнах 3. Він забезпечує основу для оцінки рівня задоволеності як внутрішніх, так і зовнішніх клієнтів на основі сприйняття проти очікувань 1.

Оцініть статтю