Маркетинг, орієнтований на клієнта стратегія, яка зосереджена на визначенні пріоритетів клієнтів та їхніх унікальних потреб під час кожної взаємодії в маркетинговій воронці. Маркетингова воронка є корисним інструментом, але вона не відображає те, як більшість споживачів робить покупки.
Ці компанії покладаються на три основні стратегії розвитку та підтримки підходу до бізнесу, орієнтованого на клієнта, а саме розвиток клієнтів, утримання клієнтів і залучення клієнтів.
Чотири кроки до створення активної клієнтоорієнтованої культури:
- Розуміння потреб і очікувань клієнтів.
- Узгодження бізнес-стратегії з потребами клієнтів.
- Розширення можливостей співробітників для того, щоб пріоритетом було задоволення клієнтів.
- Постійний моніторинг і покращення досвіду клієнтів.
Apple є провідним прикладом компанії, орієнтованої на клієнта. Вся їхня методологія полягає у створенні виняткового обслуговування клієнтів, яке є інтуїтивно зрозумілим і привабливим. Apple доручає своїм дизайнерам продуктів створити пристрої, які вони хотіли б використовувати, а це означає, що дизайн орієнтований на клієнта.
7 основ орієнтованості на клієнта Досвід клієнта має бути зручно, легко, приємно та бездоганно. Визнання клієнтів і винагорода їх у спосіб, який є значущим для них, може значною мірою допомогти зберегти їх щасливими.
Що таке клієнтоорієнтований маркетинг? Маркетинг, орієнтований на клієнта, — це все ставлячи своїх клієнтів на перше місце. Це зміщує вашу увагу з простого просування продуктів або послуг на надання цінності та виняткового досвіду завдяки розумінню та задоволенню унікальних потреб клієнтів.