Що таке коефіцієнт обслуговування 1,15?

«Сервісний коефіцієнт» двигуна, мабуть, є найбільш неправильно зрозумілим значенням на паспортній табличці двигуна. Для більшості це здається досить простим; якщо це 1,0, ви можете запустити двигун до 100% навантаження, якщо це 1,15, то його можна навантажувати до 115% номінального навантаження.1 червня 2016 р

Фактор обслуговування. Двигун потужністю 1 к. с. із коефіцієнтом обслуговування – SF = 1,15 може працювати при. PD = (1 к.с.) x 1,15. = 1,15 к.с. без перегріву або іншого пошкодження двигуна, якщо до двигуна подається номінальна напруга та частота.

Національна асоціація виробників електротехніки (NEMA) стверджує, що «двигун працює безперервно при будь-якому робочому факторі більше 1,0 матиме меншу очікувану тривалість життя порівняно з роботою на номінальній потужності. Термін служби ізоляції та термін служби підшипників може бути зменшений через навантаження коефіцієнта експлуатації».

Як визначено в Технічному посібнику EASA та NEMA MG1, визначення коефіцієнта обслуговування таке: "Коефіцієнт, який у застосуванні до номінальної потужності вказує на допустиме потужне навантаження, яке можна виконувати за умов, визначених для коефіцієнта експлуатації."

Двигун з експлуатаційним коефіцієнтом 1,15 може працювати з потужністю на 15% вищою, ніж потужність, зазначена на табличці двигуна. Наприклад, двигун потужністю 30 к. с. із коефіцієнтом експлуатації 1,15 може працювати 34,5 к.с.

Коефіцієнт обслуговування буде 1,25%. допускати перевантаження 25%. Коефіцієнт обслуговування 1,15% дозволить перевантажити 15%. Коефіцієнт обслуговування 1,0% не допустить перевантаження.

Оцініть статтю