Що таке конкурентна стратегія Colgate?

Продукція Colgate має конкурентну перевагу над продукцією аналогів завдяки своїм властивостям. Якість продукції Colgate підтверджена продуктивністю, безпекою, цінністю та постійністю продукції зробили внесок у конкурентну перевагу продукції.

Colgate позиціонує зубну пасту як основний продукт компанії, а всі інші засоби догляду за порожниною рота розташовані навколо неї. Щоб конкурувати з різними конкурентами, організація зупинилася на a стратегія динамічного ціноутворення. Ціни порівняні або трохи вищі, ніж на інші товари.

Впроваджуючи комбінацію ціноутворення, орієнтованого на конкурентів, ціноутворення проникнення, диференційованого ціноутворення та психологічного ціноутворення, Colgate стратегічно позиціонує свою зубну пасту на ринку. Ці стратегії ціноутворення дозволяють компанії Colgate зберегти свою частку ринку, залучити нових клієнтів і створити лояльність до бренду.

Colgate забезпечує потужне глобальне зростання завдяки дотримуючись чітко визначеної стратегії, одночасно збільшуючи позиції лідерства на ринку для ключових продуктів, такі як зубна паста, зубні щітки, кускове та рідке мило, дезодоранти/антиперспіранти, засоби для миття посуду, побутові засоби для чищення, пом’якшувачі тканин і спеціальні корми для домашніх тварин.

Університет Колгейт отримав 21 130 заявок на вступ до бакалаврату на осінь 2023 року з усіх США та 152 країн. Було прийнято лише 2508 студентів. Зі студентів, які зарахувалися, 25% студентів різних культур і 9% іноземних студентів.

Оцініть статтю