Логотип є a мова програмування високого рівня, частина функціональна, частина структурована; дуже простий у вивченні, тому це зазвичай краща мова програмування для роботи з дітьми та молоддю.
Простіше кажучи, логотип це символ, що складається зі слів, зображень і кольорів, який використовується для ідентифікації бренду або продукту. Існують різні типи логотипів за формами та розмірами, починаючи від простих текстових логотипів і закінчуючи абстрактними брендами.
Логіка поширюється на інформатику, коли вона з’являється як дисципліна система правил, за якими комп'ютер може розв'язувати задачі. Логіка — це єдиний спосіб мислення, до якого мають доступ машини.
Логотипи є зображення, текст, форми або комбінація всіх трьох, які представляють назву та мету бізнесу, простіше кажучи. Однак логотип може і повинен бути не лише ідентифікаційним символом. Якщо добре розроблено, воно також розповідає історію компанії.
Логотип – це a графічне та візуальне представлення бренду, компанії, організації чи продукту. Це важливий елемент візуальної ідентичності будь-якої організації, оскільки він конденсує її суть, цінності та індивідуальність в образі чи дизайні.
Логотип, абревіатура логотипу, Це символ, що складається із зображень або літер, який представляє корпоративний образ та візуальну ідентичність компанії, бренду, корпорації чи суспільства.. У маркетингу, точніше в онлайн-маркетингу, це можна визначити як друкарський дизайн самої назви бренду.