Що таке навідні запитання до колекцій?

"Коли ми можемо очікувати виплати?" «Чому оплата за умовами не надходить відразу?» "Що сповільнює ваш грошовий потік?" «Що робиться з цією проблемою?» "Коли ви очікуєте, що все нормалізується?" «Хто зараз має повноваження отримувати гроші від моєї компанії?»

Контрольні запитання мають на меті допомогти ведучому глибше задуматися над проблемою, яка розглядається. Приклади пробних запитань: Як ви думаєте, чому це так? Як ви думаєте, що станеться, якщо…?

При зверненні дізнайтеся:

  • Особистість стягувача, включаючи ім'я, адресу та номер телефону.
  • Сума боргу.
  • За що борг і коли він виник.
  • Ім'я первісного кредитора.
  • Інформація про те, чи можете ви чи хтось інший заборгувати.

Глибокі питання

  • Як ви обробляєте дзвінки з емоційних клієнтів?
  • Вам коли-небудь доводилося працювати з розгніваним клієнтом? …
  • Які методи ведення переговорів ви використовуєте, коли збираєте погашення боргу з клієнтів?
  • Чи можете ви описати ситуацію, в якій вам довелося звертатися до суду з боржником?

Навідне запитання відкрите запитання, яке спонукає потенційних клієнтів розкрити більше інформації про свою ситуацію. Дізнавшись про потреби, бажання, бюджет і цілі потенційного клієнта, торгові представники вибирають найкращу тактику, щоб спрямувати своїх потенційних клієнтів на покупку.

"Коли ми можемо очікувати виплати?" «Чому оплата за умовами не надходить відразу?» "Що сповільнює ваш грошовий потік?" «Що робиться з цією проблемою?» "Коли ви очікуєте, що все нормалізується?" «Хто зараз має повноваження отримувати гроші від моєї компанії?»

Оцініть статтю