Що таке нормальна карта в Cinema 4d?

Нормальне відображення є техніка на основі текстур, яка використовується для створення враження субполігональних деталей освітлення без необхідності її моделювання. Він контролюється «нормальною» текстурою, яка використовується для порушення нормалі поверхні. Оскільки збурюються лише нормалі, а не геометрія, це не впливає на тіні.

Карти нормалей є одним із типів Bump Map. Вони мають особливий тип текстури дозволяють додавати до моделі такі деталі поверхні, як нерівності, борозенки та подряпини, які вловлюють світло так, ніби вони представлені реальною геометрією.

Карти нормалей є новішим і покращеним типом карт рельєфу. Перше, що потрібно дізнатися про карти нормалей, як і у випадку карт рельєфу, це те, що деталі, які вони створюють, також моделюються. До геометрії вашої моделі не додається додаткова роздільна здатність або дані сітки.

Карта висот є ступенем вище нормальної карти. Як правило, карти нормалей маніпулюють освітленням текстури, щоб створити ілюзію виступів і щілин. Карти висоти використовують фактичне зміщення видимих ​​ділянок поверхні, що дозволяє досягти рівня оклюзії.

Звичайна карта використовує інформацію RGB, яка відповідає осям X, Y і Z у 3D-просторі. Канали RGB повідомляють Photoshop про напрямок орієнтації нормалей до кожного багатокутника. Карти глибини — це 2D-зображення, які використовують свої значення яскравості для створення 3D-об’єктів.

Нормальні карти отримувати набагато більше інформації про орієнтацію поверхні. Карти нормалей не впливають на геометрію самої моделі, але змінюють взаємодію світла навколо неї. Порівняно з картами рельєфу, карти нормалей забезпечують найточніші результати, захоплюючи деталі поверхні, окрім варіацій висоти.

Оцініть статтю