Що таке облік трасту?

Що говорить нам облік трасту? Бухгалтерський облік надає бенефіціару важливу інформацію про активи трасту, а також дає довіреній особі можливість пояснити, як і чому активи трасту були витрачені/обмінені/інвестовані.

Інформація, яка має бути включена до довірчого обліку, включає деталі щодо: Сплачені податки, виплати бенефіціарам трасту, а також прибутки та збитки від активів трасту. Гонорари та витрати, сплачені радникам довіреної особи, таким як адвокати, CPA та фінансові радники.

Але якщо довірена особа зазнає невдачі або відмовляється звітувати, ви повинні вжити заходів. Щоб вимагати бухгалтерію, це повинні зробити ви або ваш адвокат (якщо ви найняли юриста). письмово.

У своїй найбільш істотній формі довірчий облік визначається як ведення бухгалтерського обліку трастових рахунків відповідно до правових та етичних вимог. Незважаючи на те, що ці вимоги відрізняються залежно від штату, у них є кілька ключових спільних правил: не можна змішувати кошти клієнта з коштами юриста/юридичної фірми.

Принципи довірчого обліку включають фідуціарна відповідальність, точне ведення записів, відокремлення довірчих фондів і дотримання правових і нормативних вимог. Вимоги до довірчої звітності передбачають періодичні виписки з довірчого рахунка, щорічні підсумки довірчого рахунка, а також перевірки та перегляди довірчого рахунка.

Розумна сума залежить від обставин. Професійні фідуціари зазвичай стягують певний відсоток від загальної вартості активів Трасту (зазвичай близько 1%), тоді як довірені особи (наприклад, члени родини) часто стягують погодинну плату (зазвичай близько 30–80 доларів США).

Оцініть статтю