Що таке підтримка рівня 3 в ITIL?

Підтримка 3 рівня складається з експертів, серед яких можуть бути такі спеціалісти, як архітектори, інженери та творці. Ці експерти служби підтримки мають доступ до найвищого рівня інформації про компанію та продукт. Вони можуть надати рішення для різноманітних технічних проблем.31 березня 2021 р

Навпаки, рівень підтримки 3 стосується особи, які працюють в ІТ-компанії чи відділі, які мають експертні знання з цього апаратного чи програмного забезпечення. У рідкісних випадках, коли групи підтримки рівня 3 не можуть вирішити проблему, пов’язану з ІТ, ІТ-компанії впроваджують підтримку рівня 4.

Технічна підтримка рівня 3 Інфраструктурна підтримка рівня 3 остання лінія підтримки та складається з групи розробників, яка займається технічними проблемами. Вони досвідчені у своїй роботі та можуть вирішувати найскладніші питання, такі як модифікація коду, вивчення та покращення рішення для невідомих проблем.

Є підтримка L1, L2 і L3 багаторівнева система віддаленої ІТ-підтримки. Різні рівні організовують команди служби підтримки відповідно до спеціалізації, типу проблеми, терміновості та досвіду. Належний розподіл праці допоможе вам краще вирішувати широкий спектр можливих проблем з ІТ-послугами.

Рівень 1: підтримка першої лінії. Рівень 2: технічна підтримка. Рівень 3: експертна підтримка. Рівень 4: підтримка сторонніх розробників.

Рівні ІТ-підтримки (рівні)

Рівень підтримки ІТфункція
Рівень 0Інформація для самодопомоги та інформація, отримана користувачами
Рівень 1Базове рішення служби підтримки та надання служби підтримки
Рівень 2Поглиблена технічна підтримка
Рівень 3Експертна підтримка продуктів і послуг
Оцініть статтю