Що таке посадова інструкція стратега з продажу?

Стратег з розвитку продажів – це професіонал, який створює та реалізує стратегії продажів. Вони працюють з підприємствами, щоб збільшити дохід і розвивати компанію. Роль стратега розвитку продажів полягає у визначенні нових ринкових можливостей, створенні планів продажів і впровадженні стратегій збільшення продажів.

Основні обов'язки Встановіть і підтримуйте відносини з ключовими особами, які приймають рішення, у призначених облікових записах. Готуйте та проводите торгові презентації для потенційних та існуючих клієнтів. Проведіть аналіз ринку, щоб визначити нові можливості для бізнесу. Готуйте пропозиції та розцінки для потенційних клієнтів.

Стратегія продажів – це структурований план, який окреслює дії, рішення та цілі, необхідні команді продажів для позиціонування продукту чи послуги та залучення нових клієнтів. Він описує процедури продажу, заходи та розміщення продукту, щоб допомогти командам продажів B2B досягти цільових продажів.

Щоб бути ефективним і впливовим лідером продажів, ви повинні мати аналітичні навички, щоб збирати, інтерпретувати та використовувати дані для прийняття обґрунтованих рішень; стратегічне мислення, щоб передбачити довгострокове бачення та напрямок вашої торгової організації; і лідерські навички, щоб мотивувати та тренувати свою команду.

Стратеги витрачають свій робочий день на пошук шляхів покращення процесів організації. Їхні найпоширеніші щоденні завдання включають аналіз бізнес-даних і статистики, визначення цілей організації, розробку стратегій для досягнення цілей і зустрічі з командою для реалізації стратегічного плану.

Таким чином, Розвиток навичок стратегічного продажу є обов’язковим у більшості підприємств.

Оцініть статтю