Позиція визначає, до яких записів можуть отримати доступ які користувачі. Це на відміну від Відповідальності, яка надає доступ до перегляду.
Обов'язки визначають, до яких переглядів мають доступ користувачі; позиції визначають, до яких записів мають доступ користувачі. У ситуації, коли користувач пов’язаний з однією відповідальністю та кількома посадами, цей користувач має однаковий набір переглядів незалежно від того, з якою посадою він увійшов до системи.
Роботи і посади є заповнювачі у вашій корпоративній моделі, що представляють ролі, які дозволяють розрізняти завдання та осіб, які виконують ці завдання. Oracle HRMS використовує вакансії для представлення обов’язків, які люди виконують, і необхідних навичок, наприклад: Професор. Розробник. Бухгалтер.
Створіть позиції: У клієнті Siebel перейдіть до екрана «Адміністрування – група», а потім до перегляду «Посади». У списку Позиції додайте новий запис, використовуючи значення з наведеної нижче таблиці. Для всіх посад, які ви додаєте на цьому кроці, введіть NREC Organization у полі Division.
Зміна основної позиції в програмі партнера Siebel
- Користувач-партнер натискає «Профіль». …
- Користувач-партнер натискає кнопку вибору активної позиції. …
- Користувач-партнер перевіряє позицію, щоб зробити її новою основною позицією, а потім натискає кнопку «Зберегти» для запису.
- Користувач-партнер натискає OK.
Ролі стосуються позиції в команді. Обов'язки стосуються завдань і обов'язків їх конкретної ролі або опису посади. Співробітники несуть відповідальність за виконання кількох завдань на робочому місці.