Що таке процес цільового аналізу?

Підхід, який забезпечує структуру спочатку прийняття стратегічних рішень, пов’язаних із визначенням цілі (хто або що) і мети (бажаного результату), а потім прийняття обґрунтованих оперативних рішень, які спрямовують стеження в потрібне місце (де), у потрібний час (коли). і правильні інструменти (як).

Аналіз цільових систем (TSA) — це система для ідентифікації та ранжирування конкретних цілей та їхніх елементів, щоб ресурси атаки могли ефективно використовуватися, а найбільш уразливий елемент або критична ланка в системі могла бути спрямована на нейтралізацію системи чи підрозділу.

Наприклад, компанія, що продає органічну їжу, може використовувати психографічні дані для націлювання своєї реклами на людей, які стурбовані проблемами здоров’я та навколишнього середовища. Крім того, компанія, що продає спортивне обладнання, може націлити свою рекламу на людей, які займаються спортом і займаються спортом.

Аналіз цільового ринку визначає, де і як ваш продукт вписується в реальний ринок. Маючи цю інформацію, ви можете: Визначити, які ринки найбільші та найменш цінні для вашого бізнесу. Розвивайте точні особистості покупця.

Це тягне за собою збір і оцінка даних про демографічні показники, ставлення, цінності, інтереси та спосіб життя цільової аудиторії, а також рівень її взаємодії з продуктом або послугою. Цей аналіз надає інформацію для покращення маркетингових кампаній і розробки продуктів чи послуг.

Цілеспрямований аналіз є речовини, які ви хочете ідентифікувати. Метод ідентифікації речовин базується на профілі фрагментації та на основі часу утримання сполук порівняно зі стандартними сполуками.

Оцініть статтю