'FM ПОРТАЛ” працює як система управління скаргами, яка допомагає вирішувати запити та проблеми закордонних пакистанців та іноземних громадян, які проживають за кордоном. Офіційним власником справності та технології є National Information Technology Board (NITB).
Детальна інформація для підключення Секретаріату Федерального омбудсмена та осередку уповноваженого з розгляду скарг така:
- Надсилайте онлайн-скарги.
- Веб-сайт: www.ombudsman.gov.pk.
- Електронна пошта-1: [email protected].
- Електронна пошта-2: [email protected].
- Факс: +92-51-9217256, +92-51-9217243.
- Моб.: +92-300-8487161.
APP зі штаб-квартирою в Ісламабаді має дев’ять бюро та сім станцій. Він має іноземних кореспондентів у Вашингтоні, Лондоні, Нью-Делі та Пекіні, окрім Стрінгера в ООН у Нью-Йорку. APP має близько 500 редакційних працівників і 108 кореспондентів на районному та техсільському рівнях.
Закордонні пакистанці можуть подайте заявку онлайн через веб-портал www.webportal.opf.org.pk, а також подайте заявку з країни перебування, наприклад, посольства Пакистану, або особисто відвідавши головний офіс OPF або регіональні офіси OPF.
9,956,000
У Пакистані НЕМАЄ офіційного номера WhatsApp для повідомлення про кіберзлочини. Також немає номера FIA для скарг у WhatsApp, однак ви завжди можете зв’язатися з місцевим відділом боротьби з кіберзлочинністю або телефоном гарячої лінії за номером 1991 або 051-111-345-786 для отримання додаткової інформації.