Що таке програма для скарг закордонних пакистанців?

'FM ПОРТАЛ” працює як система управління скаргами, яка допомагає вирішувати запити та проблеми закордонних пакистанців та іноземних громадян, які проживають за кордоном. Офіційним власником справності та технології є National Information Technology Board (NITB).

Детальна інформація для підключення Секретаріату Федерального омбудсмена та осередку уповноваженого з розгляду скарг така:

  1. Надсилайте онлайн-скарги.
  2. Веб-сайт: www.ombudsman.gov.pk.
  3. Електронна пошта-1: [email protected].
  4. Електронна пошта-2: [email protected].
  5. Факс: +92-51-9217256, +92-51-9217243.
  6. Моб.: +92-300-8487161.

APP зі штаб-квартирою в Ісламабаді має дев’ять бюро та сім станцій. Він має іноземних кореспондентів у Вашингтоні, Лондоні, Нью-Делі та Пекіні, окрім Стрінгера в ООН у Нью-Йорку. APP має близько 500 редакційних працівників і 108 кореспондентів на районному та техсільському рівнях.

Закордонні пакистанці можуть подайте заявку онлайн через веб-портал www.webportal.opf.org.pk, а також подайте заявку з країни перебування, наприклад, посольства Пакистану, або особисто відвідавши головний офіс OPF або регіональні офіси OPF.

9,956,000

У Пакистані НЕМАЄ офіційного номера WhatsApp для повідомлення про кіберзлочини. Також немає номера FIA для скарг у WhatsApp, однак ви завжди можете зв’язатися з місцевим відділом боротьби з кіберзлочинністю або телефоном гарячої лінії за номером 1991 або 051-111-345-786 для отримання додаткової інформації.

Оцініть статтю