Що таке рок-н-рол 1950-х?

«Рокабіллі» зазвичай (але не виключно) стосується тип рок-н-ролу, який грав і записував у середині 1950-х переважно білі співаки, такі як Елвіс Преслі, Карл Перкінс, Джонні Кеш і Джеррі Лі Льюїс, який спирався переважно на сільське коріння музики.

Гітарні звуки рок-н-ролу та рокабіллі 1950-х років можна підсумувати одним ключовим терміном – відлуння. Slapback echo — це ефект, який легендарний продюсер звукозапису Сем Філліпс широко використовував під час сеансів запису в Sun Studios для таких виконавців, як Елвіс Преслі та його гітарист Скотті Мур.

Однією з моральних панік, пов’язаних з першою хвилею рок-н-ролу, було страх змішання рас – щоб молоді чорно-білі діти збиралися разом під цю музику, яка мала ритмічний, примітивний, чуттєвий ритм.

Світанок рок-н-ролу (1954-1959) Перша пісня, яка справила значний вплив, була виконана Біллом Хейлі та кометами під назвою «Rock Around the Clock», яка була випущена в 1954 році.. Він став масовим хітом і часто приписують привнесення рок-н-ролу в мейнстрім культури.

Історик культури Чарльз Панаті каже, що для деяких батьків музика Чака Беррі, Літтл Річарда, Джеррі Лі Льюїса та Елвіса Преслі була тривожний, шалений і сексуальний. Батьки та священнослужителі вірили, що рок-н-рол є причиною соціальних бід нації та молодіжного бунту.

Наприкінці п'ятдесятих рок-н-рол вийшов за рамки це південне та міське коріння блюзу стає домінуючим музичним стилем, яким насолоджуються як чорношкірі, так і білі підлітки, руйнуючи расову сегрегацію між чартами чорного R&B і білою поп-музикою в США.

Оцініть статтю