Що таке старі та нові форми ЗМІ?

Традиційні засоби масової інформації включають друковані матеріали (книги, журнали та газети), радіомовлення (телебачення та радіо), кіно та музику. Нові медіа включають усі форми комунікації в цифровому світі, включаючи електронні відеоігри, Інтернет та соціальні медіа.

Традиційні ЗМІ зазвичай поширюються та доступні через такі канали, як телебачення, радіо чи друк. З іншого боку, нові медіа поширюються та отримують доступ через цифрові канали, такі як соціальні мережі, пошукові системи, такі як Google, або електронна пошта.

Традиційні засоби масової інформації Визначення та огляд Визначення зазвичай включає друковані засоби масової інформації, такі як газети, журнали та книги, засоби масової інформації, такі як телебачення та радіо, а також зовнішня реклама у вигляді білбордів і плакатів (Логан, 2010).

Друковані ЗМІ Найдавнішими формами ЗМІ є газети, журнали, журнали, бюлетені та інші друковані матеріали. Ці публікації спільно відомі як друковані ЗМІ.

Нові медіа-технології, іноді відомі як Web 2.0, включають широкий спектр пов’язаних з Інтернетом комунікаційних інструментів, таких як блоги, вікі, онлайн-соціальні мережі, віртуальні світи та інші соціальні медіа-платформи. Словосполучення «нові медіа» стосується комп’ютерні медіа, які обмінюються матеріалами в Інтернеті та через комп’ютери.

Термін старі ЗМІ став синонімом семи традиційних форм масової комунікації: книги, газети, журнали, фільми, звукозаписи радіо і телебачення. Традиційні медіа використовуються у світі маркетингу та реклами протягом багатьох років.

Оцініть статтю