Що таке тематичні дослідження в менеджменті?

Традиційний кейс представляє проблему управління або проблеми, які вимагають вирішення та дії. Зазвичай він припиняється в момент прийняття рішення, коли менеджер зважує кілька різних варіантів. Це ставить учня на місце особи, яка приймає рішення, і дозволяє учневі зрозуміти, які ставки задіяні.

Приклади прикладів

  • Анна О.: Анна О. була псевдонімом жінки на ім’я Берта Паппенгейм, пацієнтки лікаря на ім’я Йозеф Брейер. …
  • Фінеас Гейдж: Фінеас Гейдж був залізничним службовцем, який пережив жахливу аварію, під час якої металевий стрижень пройшов через вибух у його череп, пошкодивши важливі частини його мозку.

Ось поширені типи дизайну тематичних досліджень:

  • Пояснювальний. Пояснювальний кейс – це початкове пояснення того, як або чому це стоїть за чимось. …
  • Описовий. …
  • Пошуковий. …
  • Внутрішній. …
  • Колективний. …
  • Критичний екземпляр. …
  • Інструментальний. …
  • Оцінка.

Організуйте свій приклад із чіткими розділами, такими як вступ, передумови, методи, результати, обговорення та висновок. Використовуйте описовий та аналітичний текст, щоб об’єктивно представити тематичне дослідження та критично проаналізувати задіяні фактори.

Ось основні моменти, про які слід пам’ятати під час написання прикладу:

  1. Помістіть вступний огляд на початку.
  2. Представте проблему, яку ви вирішували, і ваші точні рішення цієї проблеми.
  3. Включіть числові результати, які можна перевірити, надані вашим продуктом або послугами для клієнта.

Бізнес-кейс є стислий виклад реального бізнес-сценарію, де вживаються кроки для ефективного вирішення проблеми. Вони також називаються історіями клієнтів і показують, як ваш бізнес справив реальний і значний вплив на ваших клієнтів.

Оцініть статтю