Що таке запис автосекретаря?

Для цілей цієї статті термін «Автосекретар» — це функція телефонної системи для забезпечення автоматичної відповіді на дзвінки, обміну повідомленнями абонентів і переадресації викликів вхідних абонентів окремим користувачам або групам або інших автоматизованих інформаційних повідомлень у системі службового телефону.

IVR стосується лише систем, які підключаються до бази даних, тоді як Automated Attendant стосується лише відповіді, маршрутизації та утримання викликів (функції, які можуть виконувати обслуговуючі особи).

Автосекретар відключає абонентів після того, як вони почують оголошення. Надіслати на голосову пошту. Відтворіть введене повідомлення, а потім надішліть абонента на голосову пошту. Ви можете ввести до 10 електронних адрес для отримання голосової пошти.

Привіт і дякую, що зателефонували, [Назва компанії], де [вкажіть короткий слоган компанії]. Якщо вам відомий внутрішній номер абонента, якого ви намагаєтеся зв’язати, ви можете набрати його в будь-який час. Щоб поговорити з торговим представником, натисніть 1. Щоб зв’язатися з агентом служби підтримки клієнтів, натисніть 2.

Переваги використання автосекретаря Автосекретарь допомагає покращити взаємодію з клієнтами, звільняючи ваших співробітників від зосередження на діяльності, що приносить дохід. Ви можете легко керувати коливаннями обсягу дзвінків (наприклад, сезонні сплески) і знизити витрати на підтримку.

Оцініть статтю