Що таке звіт роботодавця про нещасний випадок або професійне захворювання?

Після травми або захворювання ваш роботодавець повинен: Надайте форму вимоги про компенсацію працівникам протягом одного робочого дня повідомляється про виробничу травму або хворобу. Повернути вам заповнену копію претензії протягом одного робочого дня з моменту отримання.

Звіт роботодавця про нещасний випадок або професійне захворювання (Форма 5020). Кожен роботодавець зобов’язаний подати повний звіт про кожну виробничу травму чи професійну хворобу для кожного працівника, яка призвела до втрати робочого часу після дати травми чи хвороби або потребує лікування, окрім першої допомоги*.

Перший звіт роботодавця про травму або хворобу надає інформацію про позивача, роботодавця, страхового оператора та лікаря, необхідну для початку процесу розгляду претензій. Також запитуються подробиці про роботу позивача та обставини, пов’язані з травмою чи хворобою.

Форма повідомлення про захворювання є MSF 4159. Звіти повинні розглядатися з належною увагою до конфіденційності та відповідно до Кодексу практики захисту персональних даних працівників Міжнародної організації праці.

Записи повинні зберігатися на робочому місці щонайменше п'ять років. Щороку з лютого по квітень роботодавці повинні публікувати зведення про травми та захворювання, зареєстровані за попередній рік. Також, за запитом, копії записів повинні бути надані нинішнім і колишнім працівникам або їхнім представникам.

Оцініть статтю