Що такого особливого в червоних туфлях?

Крістіан Лубутен знайшов спосіб зробити своє взуття більш помітним, додавши свій фірмовий червоний колір до підошви. Це не тільки робить взуття більш модним, але це робить їх більш запам'ятовуваними. І, як каже Джона Бергер, завдяки цій функції вони рекламують себе. 30 жовтня 2019 р.

Сміливий характерний штрих додав нового виміру взуттю, перетворивши його не просто на взуття, а на об’єкт бажання. Червона підошва стала символ розкоші і візуальний підпис, який виділяє Крістіана Лубутена серед інших дизайнерів.

то чому це взуття варте вартості? у 2013 році, коли New York Times запитала Лубутена. чому його взуття таке дороге, він звинуватив витрати виробництва. Лубутен сказав, що в Європі дорого виготовляти взуття. з 2008 по 2013 рік, за його словами, виробничі витрати його компанії подвоїлися.

Прототип повернувся з квітковим мотивом на рожевому багатошаровому каблуці, але дизайн не «вискочив», як сподівався Лубутен. Побачивши, як його помічниця фарбує їй нігті, дизайнер відчув «ага» і замість цього взяв червоний лак для нігтів, щоб намалювати підошву.

Тренди приходять і йдуть, але червоний низ залишається назавжди. Лубутен зробив революцію на ринку розкішного взуття ще на початку 1990-х років пофарбувавши низ взуття червоним лаком, і за минулі десятиліття жоден інший бренд не знайшов такого характерного способу позначення свого взуття.

Червоний лак підошви зношується з використанням. Це не виробничий дефект; це просто нормальний знос. Крістіан Лубутен наполегливо рекомендує нашим клієнтам проконсультуватися з професіоналом із догляду за шкірою або шевцем для отримання конкретних порад щодо догляду.

Оцініть статтю