Що робить запитання про реєстрацію хорошим?
- Що ти хочеш досягти сьогодні?
- Який для вас найбільший виклик на даний момент?
- Якою роботою ти найбільше пишаєшся?
- Якби ви зараз отримали конструктивний відгук, чого б ви очікували?
- Які інструменти ми можемо надати вам, щоб покращити роботу?
Реєстрація – це проста процедура робити паузи на початку кожної зустрічі, щоб «зареєструватися» з кожною особою і надання можливості людям поділитися будь-чим про те, як вони живуть у цей момент. Реєстрацію можна відкалібрувати відповідно до мети групи, наявного часу та поточної роботи.
Почніть із контексту — причини, з якої ви хотіли зв’язатися з одержувачем, поясніть, на яке оновлення ви чекаєте, нагадайте йому перевірити попередні електронні листи, які ви надіслали, якщо необхідно, або. Надішліть короткий виклад того, що обговорювалося раніше.
Створення ефективного порядку денного зустрічі
- Почніть зі вступу (якщо потрібно)…
- Підсумуйте та перефокусуйте. …
- Обговоріть поточні проекти та прогрес. …
- Визначте та вирішуйте проблеми. …
- Відгуки та визнання. …
- Огляд продуктивності (необов'язково) …
- Ціль на майбутнє. …
- Відкрите обговорення та запитання та відповіді.
20 альтернатив «просто зареєструватися».
- «Давайте надолужити». …
- «Як справи?» …
- «Мені хотілося б отримати оновлення про це!» …
- Укажіть слабкі сторони бізнесу. …
- Опишіть потенційну можливість. …
- Поділіться релевантною статтею. …
- Відповідь у соціальних мережах. …
- Посилання на нещодавню публікацію в блозі.