Що ви говорите під час зустрічі?

Що робить запитання про реєстрацію хорошим?

  1. Що ти хочеш досягти сьогодні?
  2. Який для вас найбільший виклик на даний момент?
  3. Якою роботою ти найбільше пишаєшся?
  4. Якби ви зараз отримали конструктивний відгук, чого б ви очікували?
  5. Які інструменти ми можемо надати вам, щоб покращити роботу?

Реєстрація – це проста процедура робити паузи на початку кожної зустрічі, щоб «зареєструватися» з кожною особою і надання можливості людям поділитися будь-чим про те, як вони живуть у цей момент. Реєстрацію можна відкалібрувати відповідно до мети групи, наявного часу та поточної роботи.

Почніть із контексту — причини, з якої ви хотіли зв’язатися з одержувачем, поясніть, на яке оновлення ви чекаєте, нагадайте йому перевірити попередні електронні листи, які ви надіслали, якщо необхідно, або. Надішліть короткий виклад того, що обговорювалося раніше.

Створення ефективного порядку денного зустрічі

  1. Почніть зі вступу (якщо потрібно)…
  2. Підсумуйте та перефокусуйте. …
  3. Обговоріть поточні проекти та прогрес. …
  4. Визначте та вирішуйте проблеми. …
  5. Відгуки та визнання. …
  6. Огляд продуктивності (необов'язково) …
  7. Ціль на майбутнє. …
  8. Відкрите обговорення та запитання та відповіді.

20 альтернатив «просто зареєструватися».

  1. «Давайте надолужити». …
  2. «Як справи?» …
  3. «Мені хотілося б отримати оновлення про це!» …
  4. Укажіть слабкі сторони бізнесу. …
  5. Опишіть потенційну можливість. …
  6. Поділіться релевантною статтею. …
  7. Відповідь у соціальних мережах. …
  8. Посилання на нещодавню публікацію в блозі.
Оцініть статтю