Ваш супровідний лист має виконувати наступне:
- Представтеся менеджерам з найму.
- Надайте детальну інформацію про свою кваліфікацію.
- Скажіть роботодавцям, чому ви хочете на них працювати.
- Проілюструйте, чому ви найкраще підходить для роботи.
- Поясніть такі обставини, як зміна роботи або прогалини в працевлаштуванні.
Зміст
- Зосередьтеся на потребі роботодавця в працівникі, а не на вашій потребі в роботі.
- Розкажіть, наскільки ваші навички та особисті якості відповідають потребам роботодавця.
- Зосередьтеся на тому, що ви можете зробити для роботодавця і як ви сприяєте організації.
- Покажіть, що ви досліджували компанію, ще раз перевірте ці факти.
Якщо ви не впевнені, як відкрити супровідний лист, хорошим емпіричним правилом є уникати кліше чи надто вживаних початкових рядків. Натомість почніть із підкреслюючи пристрасть або досягнення, пов’язані з компанією чи посадою, на яку ви претендуєте. Ви також можете згадати щось про компанію, яка привернула вашу увагу.
Щоб об’єднати своє резюме та супровідний лист в один файл, виконайте такі дії:
- Визначте, який документ додати першим. …
- Перегляньте обидва документи. …
- Відкрийте новий документ. …
- Вставте кожен документ у новий файл. …
- Створіть розрив сторінки. …
- Підтвердьте в електронному листі.
Як почати супровідний лист для роботи
- Поділіться кількісно визначеним досягненням.
- Згадайте те, чого вони не знають.
- Почніть з фактів або новин про компанію.
- Згадайте взаємний зв'язок.
- Поділіться уроком, який ви засвоїли у своїй кар’єрі.
- Почніть зі своєї місії.
- Висловлюйте пристрасть до того, що ви робите.