Що ви пишете в супровідному листі до заявки на роботу?

Ваш супровідний лист має виконувати наступне:

  1. Представтеся менеджерам з найму.
  2. Надайте детальну інформацію про свою кваліфікацію.
  3. Скажіть роботодавцям, чому ви хочете на них працювати.
  4. Проілюструйте, чому ви найкраще підходить для роботи.
  5. Поясніть такі обставини, як зміна роботи або прогалини в працевлаштуванні.

Зміст

  • Зосередьтеся на потребі роботодавця в працівникі, а не на вашій потребі в роботі.
  • Розкажіть, наскільки ваші навички та особисті якості відповідають потребам роботодавця.
  • Зосередьтеся на тому, що ви можете зробити для роботодавця і як ви сприяєте організації.
  • Покажіть, що ви досліджували компанію, ще раз перевірте ці факти.

Якщо ви не впевнені, як відкрити супровідний лист, хорошим емпіричним правилом є уникати кліше чи надто вживаних початкових рядків. Натомість почніть із підкреслюючи пристрасть або досягнення, пов’язані з компанією чи посадою, на яку ви претендуєте. Ви також можете згадати щось про компанію, яка привернула вашу увагу.

Щоб об’єднати своє резюме та супровідний лист в один файл, виконайте такі дії:

  1. Визначте, який документ додати першим. …
  2. Перегляньте обидва документи. …
  3. Відкрийте новий документ. …
  4. Вставте кожен документ у новий файл. …
  5. Створіть розрив сторінки. …
  6. Підтвердьте в електронному листі.

Як почати супровідний лист для роботи

  1. Поділіться кількісно визначеним досягненням.
  2. Згадайте те, чого вони не знають.
  3. Почніть з фактів або новин про компанію.
  4. Згадайте взаємний зв'язок.
  5. Поділіться уроком, який ви засвоїли у своїй кар’єрі.
  6. Почніть зі своєї місії.
  7. Висловлюйте пристрасть до того, що ви робите.
Оцініть статтю