Що відбувається зі старими літаками?

Життя після пенсії. Після виведення з експлуатації вони будуть Літаки демонтуються та потрапляють до так званого утилізації відходів, де матеріали готуються до вторинної переробки, вторинної переробки, відновлення енергії або захоронення.

Дедалі частіше списані літаки відправляються у віддалені місця та залишаються напризволяще після того, як їхні частини були розібрані. Традиційні проекти переробки часто зосереджуються лише на відновленні прибуткових компонентів, залишаючи значну частину матеріалів, які потрапляють на звалища.

Коли середній вік флоту становить 20 років, авіакомпанія бере на себе ризик, пов’язаний з безпекоюсказав Ян-Арвед Ріхтер, оператор бази даних авіаційних подій Jacdec, німецькій щоденній газеті Welt. Однак вікових обмежень для літаків немає.

Тут зберігаються або здають на металобрухт тисячі літаків, у тому числі військових і цивільних. Аерокосмічний порт Мохаве (Каліфорнія, США) Це кладовище розташоване в пустелі Мохаве і служить місцем зберігання багатьох списаних літаків, у тому числі багатьох цивільних.

Приклади

  • Аеродром Брантінгторп, Англія.
  • Аеропорт Теруель, Іспанія.
  • Аеропорт Фенікс Гудіар, Арізона, США.
  • Аеродром Кінгман, Арізона, США.
  • Pinal Air Park, Арізона; колишній аеродром Марана.
  • Аерокосмічний порт Мохаве, Каліфорнія, США.
  • Аеропорт Розуелл, США.

Чому і коли літаки «виходять на пенсію» Літаки знімаються з двох основних причин: з міркувань безпеки або економічних причин. Середній вік виходу на пенсію літаків становить 25-30 років для пасажирських літаків і 30-40 років для вантажних.

Оцініть статтю