Що входить до обов’язків сервіс-менеджера?

Роль сервісних менеджерів велика, в т.ч наймання, навчання та управління продуктивністю. Вони також розробляють і впроваджують стратегії надання послуг для задоволення потреб клієнтів і підвищення якості обслуговування. Крім того, вони відстежують показники обслуговування, аналізують відгуки клієнтів і усувають будь-які прогалини або області, які потребують покращення.

спілкування є однією з основних навичок менеджера по роботі з клієнтами. Вони повинні ефективно передавати очікування, надавати відгуки клієнтам, пропонувати вказівки співробітникам і уважно вислуховувати проблеми клієнтів, щоб полегшити повсякденне вирішення конфліктів.

Забезпечення ефективної координації діяльності з адміністрування, найму, пільг і заробітної плати. Розподіліть ресурси (людей і матеріали) між роботами та організуйте їх для досягнення цілей. Налаштуйте адміністративні системи, щоб допомогти виконувати якісну роботу.

Дотримуйтеся всіх політик компанії та клієнтів, а також законодавчих норм, що стосуються охорони здоров’я та безпеки, безпечних методів роботи, гігієни, чистоти з повним використанням систем компанії. Встановлювати та підтримувати задовільні відносини з особами на всіх рівнях у Компанії та організації Клієнта.

Приступаючи до впровадження структури ITSM у вашій організації, зосередьте свою увагу на цих трьох ключових областях: Люди, процес і технологія.

Оцініть статтю