Виходячи з цього, автор робить висновок, що цей тип навчальних досягнень включає 3 (три) сфери або аспекти, а саме: 1) когнітивний домен (cognitive domain); 2) афективна сфера; 3) психомоторний домен (психомоторний домен).
Досягнення навчальних досягнень або результати навчання учнів можна класифікувати за кількома аспектами, такими як; когнітивні аспекти, афективні аспекти та психомоторні аспекти.
Різне Продуктивність
- Продуктивність дослідження. Результати, отримані від зусиль навчання. …
- Продуктивність Робота. Це результати, отримані в результаті проведеної роботи. …
- Продуктивність ст. Це результат мистецьких зусиль. …
- Продуктивність спорт. …
- Продуктивність Навколишнє середовище.
Але в академічному світі, досягнення в навчанні дитину видно з трьох індикатор, а саме з когнітивного, афективного та психомоторного аспектів.
- пізнавальний. З когнітивного аспекту діти звертають увагу на знання, розуміння, застосування та аналіз. …
- 2. Афективний. …
- Психомоторний.
Ну а щодо приклади досягнень студентів, яких можна оптимізувати, щоб покращити наше резюме після закінчення навчання.
- Cumlaude GPA.
- Конкурс ЛКТІ.
- Конкурс есе та плакатів.
- Тиждень учнівської творчості (ПКМ)
- Мавапрес (Відмінник)
- НА МІПА.
- Пертаміна Олімпіада.
- Національний конкурс дебатів.