Що являв собою Закон про цивільну аеронавтику 1940 року?

Відповідно до закону було створено незалежне Управління цивільної аеронавтики (CAA) з Радою з безпеки польотів у складі трьох членів, які проводили б розслідування аварій і рекомендували шляхи запобігання аварій.

Закон створює нове федеральне агентство, відоме як "Управління цивільної аеронавтики", до складу якого входять п'ять членів. Він також створює посаду адміністратора Управління цивільної аеронавтики та Раду з безпеки польотів у складі трьох членів.

Рада цивільної аеронавтики (CAB), яка діяла з 1938 по 1984 рр., брала участь у встановлення міждержавних маршрутів, а також регулювання тарифів для комерційних авіаліній. Однак із дерегуляцією галузі авіаперевезень роль CAB значно зменшилася, а його залишкові функції…

Управління цивільної аеронавтики Встановлено законодавство новий незалежний відділ під назвою Управління цивільної аеронавтики, якому було доручено контролювати та заохочувати авіаперевезення та торгівлю завдяки своїм новим повноваженням регулювати ціни на авіаквитки та затверджувати нові маршрути авіакомпаній.');})();(function(){window.jsl.dh('X961Zs6mIcaJptQP-oOYqQY__38', '

У 1940 році президент Франклін Д. Рузвельт розділив владу на два агентства: Адміністрацію цивільної аеронавтики та Раду цивільної аеронавтики з п’яти членів. CAA відповідав за управління повітряним рухом, програми безпеки та розвиток дихальних шляхів.

На зміну CAA прийшло Федеральне авіаційне агентство— відомий сьогодні як Федеральне управління цивільної авіації (FAA) — у 1958 році.

Оцініть статтю