Лідерство: Найважливішим елементом повного управління якістю є лідерство. Це означає, що керівник компанії повинен переконатися, що всі співробітники працюють разом для досягнення спільних цілей.19 жовтня 2021 р.
Постійне вдосконалення Постійне вдосконалення: Великим аспектом TQM є постійне вдосконалення процесу. Постійне вдосконалення спонукає організацію бути аналітичною та креативною у пошуку способів стати більш конкурентоспроможною та ефективнішою у виконанні очікувань зацікавлених сторін.
Клієнтоорієнтованість: Розуміння, передбачення, задоволення та навіть перевищення потреб клієнтів є центральним елементом TQM.
6 важливих факторів для досягнення успішного впровадження TQM в компанії
- 1) Прихильність керівництва та розуміння: …
- 2) Орієнтація на клієнта: …
- 3) Залучення та участь працівників: …
- 4) Навчання та освіта: …
- 5) Спілкування: …
- 6) Культура: …
- висновок:
8 елементів TQM є клієнтоорієнтованість, лідерство, залучення працівників, удосконалення процесів, постійне навчання, партнерство з постачальниками, стратегічне планування та прийняття рішень на основі даних. Чому орієнтація на клієнта важлива в TQM?
Управління якістю включає визначення політики якості, створення та впровадження планування та забезпечення якості, а також контроль якості та її покращення. TQM вимагає, щоб усі зацікавлені сторони в бізнесі працювали разом, щоб покращити процеси, продукти, послуги та культуру самої компанії.