Такий літак, як Boeing 747, використовує приблизно 1 галон (приблизно 4 літри) пального щосекунди. За 10 годин польоту він може спалити 36 000 галонів (150 000 літрів). 747 спалює приблизно 5 галонів палива на милю (12 літрів палива на кілометр).
подорож на 1000 миль займе 1000/201=5 годин. Використане паливо буде 7,5*5=37,5 галонів. або 1000/37,5=26,7 миль на галон, так само добре, як у більшості автомобілів, але на 200 милях на годину. Швидше, ніж більшість авіакомпаній, якщо взяти до уваги час, проведений у чергах безпеки.
У крилах є чотири основні паливні баки, бак хвостового оперення, центрокриловий бак і резервні паливні баки в зовнішніх частинах крила. Максимальний об'єм палива становить 216 846 л (57 284 гал.).
На кожну годину польоту є 5600 літрів для F-35 порівняно з 3500 літрами для F-16». Як це можна порівняти з канадськими винищувачами CF-18? SOFREP повідомляє: «Hornet спалює приблизно 1100 галонів реактивного палива за годину». У перекладі на літри це приблизно 4164 літри на годину.
Легкі форсунки: як правило, дуже легкі форсунки, такі як Eclipse 500, споживають паливо 130-220 галонів на годину. Реактивні літаки середнього розміру: ці літаки зазвичай споживають близько 190-350 галонів на годину. Важкі реактивні літаки: із споживанням понад 280–550 галонів на годину вони є найдорожчими.
Коштує приблизно Від 140 000 до 170 000 доларів США заправити Boeing 747, але точна ціна залежить від ринкової ціни пального, маршруту польоту, моделі літака, типу палива, податків тощо.