2002 Turbo (E20) був представлений на Франкфуртському автосалоні 1973 року. Це був перший серійний автомобіль з турбонаддувом у Європі та BMW. Він виробляв 170 к.с. (125 кВт; 168 к.с) при 5800 об/хв, з крутним моментом 240 Н⋅м (177 фунт-сила⋅фут). Автомобіль мав максимальну швидкість 211 км/год (131 миль/год).
Спеціальне обмежене видання. Цих автомобілів 2002 ti ніколи не було багато, де б ви не були в світі. BMW випустила лише 16 448 з них між 1969 і 1971 роками. 2002 ti міг розганятися до 62 милі на годину за 9,3 секунди, що було добре для того часу.
ДВИГУН 206 к.с. Розроблено для автоспорту: 6-циліндровий рядний двигун з 206 к.с при 5600 обертах і об’ємі 3153 см³. Чудова продуктивність: полегшена версія купе CS мала 180 к.с., два карбюратори та максимальну швидкість 213 км/год. Остаточна версія мала потужність 206 к.с. і бензинову систему впорскування Bosch.');})();(function(){window.jsl.dh('zMu1Zu-nBLezwt0PztrC4Ao__40','
У 2002 році представлений а 100 к.с двигун, достатньо хороший, щоб легкий автомобіль вагою 960 кг (2116 фунтів) швидко рухався по поворотах.
На основі даних про 2 транспортні засоби, 4 заправки та 771 милю водіння, BMW 1973 2002 року випуску отримує комбінована середня MPG 19,77 з похибкою 6,15 MPG.
Посібники з купівлі для завантаження
Конкурс найкращий у світі №1 | Відмінно, не зовсім підходить №2 | |
---|---|---|
2002 Авто | £18-£24,000 | £12,000-£16,000 |
2002 Tii | £40,000 + | £25,000- £30,000 |
Турінг 2002 року | £24,000 | £10,000-£16,000 |
2002 Touring Tii | LHD £20 -£25 000 | ЄВРОПА ЛИШЕ £10 – £15000 |