Скільки потужності може витримати стандартний 2.2 Ecotec?

Дивно, що будь-які компоненти, розроблені для стандартного 2,2-літрового двигуна Ecotec потужністю 140 к.с., витримали б на екстремальній силовій установці, що виробляє в шість разів більше потужності. Проте стандартний блок Ecotec і основна/поперечна конструкція вижили 750 к.с, як і запасні рукава. Штатні корінні підшипники збереглися. 5 березня 2002 р

Сам двигун (лонгблок) підтримає значно більше 350HP, якщо налаштовано правильно. Обмежуючим фактором, здається, є поршні, нагнітач і, можливо, впускний колектор. Якщо ви відмовитесь від повітродувки та заміните турбонаддув, ви зможете отримати набагато більше потужності… якщо це зробити правильно.

Ecotec 2.2, модель L42 – це версія Ecotec 2.2, розроблена для роботи на стисненому природному газі (СПГ). Це доставляє 129 к.с (96 кВт) і 129 фунт⋅футів (175 Н⋅м).

Як правило, вони хороші для приблизно 500whp. 2.0 LSJ: штатний блок, кривошип, поршні та шатуни добрі до рекомендованих 400-450 кВт, але в деяких автомобілях їх потужність перевищує 500 к.с.

Запас L67 є 240 Crank HP. Для надійності, якщо ви використовуєте преміум, 400-450 кінських сил на колесах на L67 з турбонаддувом буде дуже надійним, що стосується двигуна… з іншого боку, трансмісія матиме проблеми, якщо вона не виготовлена. Турбіна обійдеться приблизно в 2 тисячі доларів, якщо ви придбаєте вживаний комплект і попрацюєте самостійно.

Дивно, що будь-які компоненти, розроблені для стандартного 2,2-літрового двигуна Ecotec потужністю 140 к.с., витримали б на екстремальній силовій установці, що виробляє в шість разів більше потужності. Проте стандартний блок Ecotec і основна/поперечна конструкція вижили 750 к.с, як і запасні рукава. Штатні корінні підшипники збереглися.

Оцініть статтю