У чому недолік прямих продажів?

Переваги прямого каналу продажів: прямий контакт із клієнтом, повний контроль над процесом продажу, кращі відносини з клієнтами та вища маржа за продаж. Недоліки: Вищі витрати на маркетинг і збут, більші логістичні проблеми та обмежене охоплення.

Термін «прямий канал продажів» означає, що Послуги надаються або обробляються безпосередньо (без залучення партнерів) від виробника до споживача.

Непрямі продажі З одного боку, це економить ваші сили та кошти. Натомість ви відмовляєтеся від цінного особистого контакту з клієнтом, а отже від контролю та впливу. За допомогою прямих продажів ви дуже близькі до клієнта, але вам потрібно створити власну торгову організацію та команду продажів.

На прямі продажі постачальник продає свою продукцію безпосередньо кінцевому споживачеві. На непрямі продажі постачальник передає свої продукти посередникам, які передають їх кінцевим споживачам або іншим посередникам.

Переваги прямих продажів: Прямий контроль над продажами та легший контроль над продажами. При прямих продажах норма прибутку часто вища, оскільки немає торгових посередників і немає комісійних посередників.

Переваги непрямих каналів збуту: Доступ до налагоджених каналів збуту, менші витрати на маркетинг і збут, швидший розвиток ринку та більший охоплення. Недоліки: Менший вплив на процес продажу, можливі конфлікти з посередниками, менша націнка з продажу.

Оцініть статтю