У чому недолік системи керування двигуном?

Потенціал вищих витрат на технічне обслуговування Модифікація ECU часто може призвести до збільшення вимог до обслуговування та витрат. Додаткове навантаження на двигун може вимагати більш частої заміни масла, заміни свічок запалювання та виконання інших робіт з технічного обслуговування.

Вносячи зміни в систему управління двигуном, ви можете отримати більше потужності від двигуна, в результаті чого краще прискорення та загальна продуктивність. Змінивши спосіб роботи двигуна, ви можете оптимізувати його ефективність, що призведе до зниження споживання палива.

Це контролює роботу двигуна, контролюючи швидкість двигуна, навантаження та температуру. Він також забезпечує іскру запалювання в потрібний час для переважаючих умов і дозування палива в двигун у точній необхідній кількості.

Пояснення: під час запуску двигуна, оснащеного системою керування двигуном, вам не потрібно натискати педаль газу, оскільки система керування двигуном автоматично регулює подачу палива/повітря. Використання акселератора під час запуску витрачає паливо, викликає підвищений шум двигуна та завдає шкоди навколишньому середовищу.

Тюнінг та переналаштування ЕБУ може пошкодити двигун або інші компоненти автомобіля. Зміна налаштувань ECU може збільшити навантаження на такі частини двигуна, як поршні, клапани, форсунки та турбокомпресори. Вихід двигуна за його межі може призвести до перегріву, детонації, детонації або передчасного зносу.

У EMS працюють дві окремі підсистеми, паливна система або система впорскування та система запалювання.

Оцініть статтю