У чому недолік стратегії Blue Ocean?

Одним з головних недоліків є ризик невизначеності. Створення нових ринкових просторів і націлювання на невикористані потреби клієнтів вимагає певного рівня експериментів та інновацій. Немає гарантії, що ці незвідані води досягнуть успіху, і організації повинні бути готові до можливих невдач і невдач.

Деякі блакитні океани вільні від хижаків, але також вільні від риби. Багато компаній пропонують чудові ідеї, але ринок до цього не готовий. Нові ринки вводять нову термінологію, вирішують нові проблеми або вирішують існуючі проблеми по-новому. Споживачі не люблять занадто багато змін.

У контексті Стратегії блакитного океану «ризик пошуку» стосується потенційні виклики та невизначеності, з якими може зіткнутися компанія, намагаючись визначити та вийти на нові, безперечні ринкові простори (блакитні океани). Цей ризик виникає через необхідність ознайомити клієнтів із новим ринком, який було створено.

Що таке стратегія блакитного океану. Визначення: «Стратегія Блакитного океану — це ринок продукту, де конкуренція відсутня або конкуренція дуже низька. Ця стратегія обертається навколо пошук бізнесу, в якому працює дуже мало фірм і де немає цінового тиску.

Недоліки блакитної економіки

  • Сучасні економічні тенденції, які швидко погіршують ресурси океану.
  • Відсутність інвестицій у людський капітал для працевлаштування та розвитку в інноваційних секторах блакитної економіки.
  • Неадекватна турбота про морські ресурси та екосистемні послуги океанів.
Оцініть статтю