У чому недолік стратегії диференційованого ціноутворення?

Диференційоване ціноутворення може сприйматися як несправедливе, створюючи у клієнтів менталітет «ми проти них», особливо якщо це не робиться так, щоб усі клієнти отримували вигоду. Це може призвести до невдоволення клієнтів і, можливо, втрата довіри до бренду.

стратегія ціноутворення, за якої компанія встановлює різні ціни на той самий продукт на основі різного типу клієнта, часу покупки тощо; також називається дискримінаційним ціноутворенням, гнучким ціноутворенням, множинним ціноутворенням, змінним ціноутворенням.

Диференціальне ціноутворення може бути забезпечене кількома способами: Нижча ціна для певних груп людей. Наприклад, музеї часто пропонують безкоштовні або недорогі вхідні квитки для студентів. Книгарні пропонують знижки для студентів, викладачів та бібліотекарів.

Які 8 факторів впливають на диференційоване ціноутворення? Диференційоване ціноутворення впроваджується з різних причин, найважливішими з яких є відмінності у витратах, цінах, розмірі конкуренції, попиті на закордонних ринках і стратегії ціноутворення.

Мінуси:

  • Обмежений потенціал прибутку: не вдається отримати додаткову цінність, яку сприймають клієнти.
  • Цінність клієнта ігнорується: ігнорується важливість розуміння бажання клієнта платити.
  • Конкурентний недолік: може призвести до вищих цін порівняно з конкурентами.

Диференційоване ціноутворення може сприйматися як несправедливе, створення «ми проти їх» менталітет серед клієнтів, особливо якщо це не зроблено таким чином, щоб принести користь усім клієнтам. Це може призвести до невдоволення клієнтів і, можливо, до втрати довіри до бренду.

Оцініть статтю