У чому полягає незгода з рекламою Heineken?

На високому рівні це була головна критика реклама мала спрощений підхід «кумбая» до серйозних моральних і політичних розбіжностей. Спільне випивання пива, зазначали критики, може здатися приємним, але не допоможе нам подолати такі великі розбіжності.6 березня 2024 р.

Послужний список Heineken неетична виробнича практика жахливо. Голландський пивний гігант покладається на широкий спектр шкідливих методів маркетингу алкоголю: від расизму, експлуатації жінок до культурного присвоєння та заповнення кварталів рекламою алкоголю.

Heineken використовує так званих пивних дівчат для просування продажів свого пива в десяти африканських країнах. Багато з них зазнають переслідувань під час роботи, змушені спати з менеджерами та займатися проституцією перед клієнтами. Це задокументовано в нещодавно опублікованій книзі голландського журналіста Олів’є ван Бімена.

«Вісти всім фанатам… включно з чоловіками» — це кампанія бренду, яка демонструє пристрасть прихильниць, а «Свіжий футбол» розглядає правильні відповіді на найпопулярніші запитання, які задають в Інтернеті про Лігу чемпіонів УЄФА, у багатьох відповідях, як правило, не враховуються ключові дані щодо жіночої гри.

Раян Рейнольдс і Х'ю Джекман реклама Heineken — ідеальний короткий ролик, який сподобається шанувальникам.

Друга за величиною пивоварна компанія світу стикається із закликами до бойкоту в соціальних мережах після звіту, який показав, що компанія представила 61 новий продукт на російському ринку навіть після того, як оголосила про плани покинути країну в березні 2022 року.

Оцініть статтю